Spel!!

Vaknade nyss..men inte av egen vilja... utav att barnen sitter i vardagsrummet och tjaffsar...UNDERBART!

Brukar ju inte sova så här länge, men fick besök i natt av en som behövde lite omtanke!! Så sömnen har inte varit hundra, känns som man själv har festat =P Men vad gör man inte för sin goa lilla vänn <3

Nu sitter ett barn och det STORA barnet och spelar Wii........jag själv kan bara tänka på mat just nu e dödens hungrig.. och vet inte vad som kroppen min vill ha! Joo egentligen vill jag ha vitt bröd med massa ost och skit på.. men det blir det icke!! Får komma på ett nyttigare allternativ!

Vet inte vad som händer i dag riktigt.. var meningen vi skulle till lek och buslandet.......men tar Urniviseum näst nästa helg i stället........blir lite roligare för alla!!

Försökte ringa syrran för att se vad hon gjorde.. men tror du hon svara ...........NEJ......jävla kärringen!! Hoppas hon är vin bakfull!! Hehe!!

Nä nu ska jag ta tag i min frukost!!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0