Suck!!

Phuu i dag har det inte varit någon höjdar dag!! Har varit helt slut i kroppen =((

Men det var bara upp och hoppa vid åtta idag för att sedan invänta dagens träning som gick lite segt.. men man kan ju inte vara på topp alltid!!

Sedan paja den stora datan IGEN.......så fick dra till torp och lämna in den, och hoppas de kan fixa vad fan det är för fel på den.

Samtidigt passa Camilla och Moa på att köpa nya skor... Moa köpte par puma dojer jag med ville ha =( Men vet inte om man kan köpa samma skor som sin snart 13 åriga dotter, känns änna lite husvagnssemeters varning på den!!! =P Men e gott sugen.. så får se vad min sko hjärna säger till mig =)

Fick i alla fall köpt mig en ny mascara så man kan pensla fransarna långa och fina =) Sedan fick det allt räcka med shoppingen...de suger verkligen och gå i affärer......

Jooo hitta en bikini jag ska köpa i alla fall som jag gillade så det var ju bra =)

Sedan bar det hem direkt i soffan för att sedan åla mig till sängen och tok somna i två timmar....är fortfarande trött så somna i natt lär ju inte bli några problem!!

Och lilla Linn gjorde sin läxa igår.... vet inte om det blev riktigt rätt där va!!?? Undra vad fröken hade sagt om hon kom med den läxan till skolan =P

PÖSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0