Tidigt!!

Vakna innan sju idag med...vilket e gott, trist när man sover bort hela dagen!! Dessutom har jag faktiskt lite träningsvärk med i dag = gilla!!

Men kommer ju dock inte vara lika roligt när man ska träna Body pump i kväll..så fredag lär man ju vara stel som en pinne......

Och jag fick gå ner till mitt gamla jobb och få mitt sista arbetsgivarintyg och betyg......sköööööönt att äntligen ha fått alla papper!! Betyget var ju Toppen , så är väldigt väldigt nöjd med det =)

Sedan sökte jag ett nytt jobb i går........Fan det jobbet vill jag med ha.. stod som det var mig de sökte =) Ska ringa dem här om en stund med även fast jag skickat in mitt intresse.. alltid bra att ringa med!!

Sedan är dagen som vanligt kan jag tänka mig.. inga spännande saker som ska hända.. fast man önskade att det gjorde det!! Ingen rock star kvalitet på mig inte =P

Och nu till något helt annat!! Igår när Linn skulle duscha så sa jag till Patrik att ge henne shampo... och människan frågar vad det ÄR.......WHAT?!?!?!?!............han tror asså att dusch cream och shampo var samma sak..........NÖT ... men det fick han varse om att det var det minnsan INTE ....både jag och Moa var på han om detta...........Men vist fan ska man veta vad shampo och balsam är...jädra neandertalare...haha!!


Tänk om man haft en sådan här i röven.. då hade det fan blivit fart i en....(FART=prutt) HAHHAHAHA...........fan vad kass humor jag har.. hehe!!



PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0