To day!!

Var inte världens piggaste tjej som vaknade upp idag.. blev lite sent igår har fastnat i en spel =P sådant där tänkar spel som man ska lösa gåtor o grejer e ju så kul !!!

Men det var bara upp och hoppa när telefonen ringde... eller hoppa e väl att ta i , yrade kring en liten stund innan jag hitta telefonen under borde!!

Sedan var de en shake till frukost och seda ila jag ner till gymmet.. gjorde givetvis mina 100!!
Och nu är det dax igen ner till gymmet för att prova på affro dans... kan ju tänka att magmusklerna får sig en omgång där av skratt =P Man kommer la se hel fånig ut.. men va fan vad gör man inte för lite fläskdans ;)

Ska bara slänga i mig lite hemagjord kycklingsallad.......

Och solen lyser ju med idag, det är ju precis inte fel det häller =)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0