Underbar dag!

I går var en bra dag!! =)

Satt och hade trist hemma så ringde syster yster för att se vad de hade för planer...

Sagt och gjort så satt syrran i bilen och var på väg in för att hämta oss.. för att vi sedan skulle ta alla barnen och lite andra vänner och deras barn för att gå ut i skogen för att grilla lite korv och dricka en öl... inte jag dock.. är ju vita veckor för mig nu =P

Jag satt och njöt av solstrålarna i ansiktet och barnen lekte av bara den.... god korv och en del skratt!!

Sedan bar det hem till syrran... satt mest o slappa lite och de STORA barnen spela något krigsspel, medans vi börja laga mat och kladdkaka.......

Planen var sedan att vi skulle se en film... men Johan hade ju så klart redan somnat.. (ovanligt) !! Och jag somnade nästan till filmen jag med.. så Sabine fixa bäddsoffan för oss... så man fick lägga sig och få sin skönhetssömn!! Medans Patrik spelade X-box!!

Och nu på morgonen så låg jag och hörde hur de grejades i köket... så anade att frukosten var på G!!
Mycket riktigt så kommer Johan och knackar på dörren kvart över sju... då var det frukost dax!!

Patrik ligger fortfarande och trynar i sängen........... och alla barnen är uppe här och ser på cartoon!!

Sabine och Johan har dragit till Ikea så har alla barnen för mig själv nu även hela huset.. gött de =) Får se vad man ska hitta på idag då när solen fortfarande skiner.. =)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0